مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-07سياسي

برگزاری بازارچه محلی کارآفرینی برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی 


بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان دست آفرین در 6 منطقه تهران با همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار می شود.

- بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان "دست آفرین" در 6 منطقه تهران با همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در راستای تحقق شعار سال (تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها) سازمان بر آن است تا در حمایت از تولیدات خرد ، خانگی و محلی و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، گام موثری بردارد.

احمدی صدر افزود: در همین راستا کلیه افرادی که کسب و کارهای آنان در دوران پاندمی کرونا آسیب دیده می توانند درخواست غرفه نمایند تا بخشی از زیان آنان جبران شود.

وی با بیان اینکه کسب و کارهای خرد و نوپا در این حوزه دارای پتانسیل عظیمی در اشتغالزایی است، تاکید کرد: این نوع بازارچه ها می توانند بسیاری از مشتریان بالقوه را در مدتی کوتاه با صرف هزینه ای مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل نمایند و کمک شایانی به این دست مشاغل در جهت ارتقاء بهبود کسب و کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بازارچه محلی کارآفرینی برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی 

برگزاری بازارچه محلی کارآفرینی برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی